Известие

Collapse
No announcement yet.

GTV 3.0 24v с Aerokit - отново в Перущица :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • GTV 3.0 24v с Aerokit - отново в Перущица :)

    Наскоро сметнах, че 916 ГТВ са извървяли пътя си надолу и занапред ги очаква само славно бъдеще, та реших да купя една чудесна, свежа бройка!

    Конкретната кола я знаят доста хора като "GTVто на Бат Вас".
    Произведена 2001 година в завода на Pininfarina , San Giorgio Canavese в Торино , след като от Алфа затварят легендарния завод в Арезе.
    Внесена е за стогодишнината на Алфа от Германия, 2010 година.

    Двигателят е 3.0 24v в оригинален вид, с всичките си катализатори и около 220 конски сили.
    Окачването също си е стандартно.
    Най-голямата екстра, след люка , е допълнителния Q2 диференциал инсталиран 2010 година.

    Въпреки, че на мен ми е малко безцветна на външен вид, Алфата компенсира с поръчков червен кожен салон МОМО и ел. пакет. Друга екстра е Аеро кита, който се изразява в малък “лип” спойлер под предната броня и големия спойлер на задния капак.
    Колата има също и функциониращ ел. люк, с което всички квадратчета в кратката за GTV графа “екстри” са били отметнати при покупката.




    Last edited by Speeder; d.m.y г., 16:16.
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

  • #2
    Честито и чакам кръгче!
    Alfa Romeo Alfetta GTV 1800
    Alfa Romeo 164 3.0 V6

    Comment


    • #3
      Няма ядове с возенето!

      Междувременно, махнах аеро спойлерчето преди да съм го съсипал.
      Просто не е за нашите пътища.

      Любопитен факт е, че с Аеро кита ГТВтата 3.0 вдигат 10км/ч повече до максимални 248 км/ч.
      Едва ли ще ги пробвам .....
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #4
        Честито!
        Интересна лепенка Евро4 на предното стъкло.
        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

        Comment


        • #5
          Отново страхотен избор на автомобил!
          Бронята като цяло не е чак толкова ниска, аз повече се притеснявам за картера си
          До лятото ако не си харизал липа на някого, с удоволствие ще те отърва от него
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Красавица, изглежда точно така както трябва да изглежда едно GTV. Много безаварийни километри.

            P.S. Трябва да ги засечем някой път в Младост.
            Last edited by SGB; d.m.y г., 12:44.

            Comment


            • #7
              Мерси за пожеланията!
              Моделът винаги ми е харесвал, но ме отблъскваха чугунените т.спаркове.
              Всъщност, чудих се за т.спарка на b.angelov, но не се усмелих.
              В един момент щях да взимам едно страхотно тъмносиво V6 Turbo с червено табло и интериор от автокъща в с.Труд, но и то ми се размина..... купи я някой от Пловдив, след това я препродаваше със сменен съединител и сумати още неща.


              Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
              Честито!
              Интересна лепенка Евро4 на предното стъкло.
              Май трябва да е Евро3, по принцип.....

              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              Отново страхотен избор на автомобил!
              Бронята като цяло не е чак толкова ниска, аз повече се притеснявам за картера си
              До лятото ако не си харизал липа на някого, с удоволствие ще те отърва от него
              Бронята е добре, но с липа, който е от много твърда гума, слиза още към 4 санта.
              Той си остава към колата, все пак е част от оригиналната конфигурация.
              Може би ще му пусна една серия реплики, за който иска
              Първоначално публикувано от SGB Покажи съобщение
              Красавица, изглежда точно така както трябва да изглежда едно GTV. Много безаварийни километри.

              P.S. Трябва да ги засечем някой път в Младост.
              С удоволствие ще ги засечем. Мисля, че тепърва ще се оформя солидна фен маса на модела, та.... живи и здрави!
              Last edited by Speeder; d.m.y г., 15:10.
              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

              www.ClassicCar-bg.com

              Comment


              • #8
                Страхотна кола, страхотен салон. И без малките "шукарийки" си заслужава, но те правят придобивката още по-сладка. И да, с тази конфигурация и в това състояние ще върви само нагоре. Честито.
                146 1.6TS CF1 '98

                sigpic

                Comment


                • #9
                  И за да не си мислите, че съм я взел и директно подкарал, ето какво беше свършено като начало:

                  - смяна ремъци (ролки и водна помпа са на 7-8к км.)
                  - смяна тампони щанга на мотора
                  - смяна амортисьори преден капак
                  - нов акумулатор и клеми на акумулатор
                  - рециклаж на хидравлична рейка.
                  - смяна една биалета опред
                  - проверка спирачки
                  - смяна двигателно масло и филтри
                  - нова обтяжна ролка на пистов ремък

                  Останаха някои неща, които ще свърша напролет:
                  - нови гуми
                  - нов антифриз
                  - нова спирачна течност
                  - реглаж окачване
                  - проверка на климатика
                  - смяна на един маншон на амортисьор
                  145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                  www.ClassicCar-bg.com

                  Comment


                  • #10
                    ОПС, аз като бивш собственик да поздравя Митака и да му пожелая много радостни моменти с ГТВ то.
                    Да разкажа малко предистория.
                    Колата е закупена лично от мен от частно лице от Германия член на немския Алфа Клуб през 2010 година с ТЮФ, Газ анализ,(има общо 4 ламди и 4 катализатора) Лепенката 4 зелената си беше на колата и позволява да се движи в централните части на населени места където има задължителни норми - разпечатка дълга повече от метър показва, че въпреки че е евро 3 отговаря на нормите за влизане там. Както и да е ...При покупката колата беше на 146 хил км. Сега е мисля на 158 хил км. За тези 8 години от както я имам е карана само първите 4 години.След вноса и направих обслужване за 2,2 хил лева (ремъци, ролки и други) после Q2 - 1,4 хил и нов съединител (забравих колко).Въпреки че минавах по малко над 2 хил на година - всяка година сеобслужваше с масло 10-60 и .тнт. Спрях да я карам преди 4 години и така си прашасваше в гаража. Не съм мислил да я продавам и нямаше да я продам на случаен човек...продадох я на Митака защото знам , че колата ще живее живот достоен за Алфа- ще се грижи за нея и ще я запази за дълго. КОлата за 8 години има сигурно само 8 нощи извън гараж - като сме ходили на Серес или на Италфест. След толкова стоене Митака я купи без да я пали, за да я натоваря на автовоза до сервиза (все пак не е хубаво да се кара със старо масло пък било то и на 500 км) но за да я кача на автовоза я запалих като и дадох ток (запали от четвърт каксто се казва) Хидравликата виеше (явно от стоенето се е прецакало, но колата нямаше грам грешки, светещи лампи и т.н.т мотора работеше перфе- приетно се изненадах.
                    По някое време след това ГТВ имах и 8 цилиндров мерц купе ЦЛК набор на Алфата. Ами ГТВ то ме в радвало винаги повече и според мен вървеше по добе (може и да е субективно) Никога не съм мил мотора на колата ..и в Германия на беше мит ...та е в абсолютно автентично сток състояние (като изключим КУ2 диференцияла и едно крайно гърне сложено от немеца струвашо два пъти повече от Ремус и с ТЮФ заверка за тест и съвместимост.
                    Още веднъж да кажа, че се радвам , че колата ще се кара отново и попадна в Митака.
                    Last edited by BatVas; d.m.y г., 10:23.
                    2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                    CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                    Comment


                    • #11
                      Честито! Уникална кола в уникално състояние, попаднала на правилния собственик Пожелавам ти много удоволствие и никакви аварии!
                      2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                      ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Мерси, мерси!

                        Колата я купих защото бях карал точно такава доста време и ми беше ясно как вървят "трите кила" мотор
                        Отделно, Нено ме беше подготвил доста добре в какво състояние е самия екземпляр.

                        Та, засега е в още по-топъл от на Бат Вас гараж, а напролет и на пътя!

                        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                        www.ClassicCar-bg.com

                        Comment


                        • #13
                          Поздравления за колата, доста хубав екземпляр. Макар и сива, колата е доста красива, липсва и само малко по-ниско окачване и цялостен къп пакет
                          Jet Black E46 M3
                          ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                          Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT

                          Comment


                          • #14
                            Имам кола с ниско окачване и мисля, че ползите от него в България не са много.

                            Това ГТВ е хубаво защото е в автентично състояние и мисля така да си остане.
                            Също, не е и съвсем евтино вече.
                            За справка, mobile.de autoscout24.com .

                            Cup пакетите ми харесват определено, но част от тях е сребърната табелка на таблото и седалки от характерен за серията плат, а такива нямам.
                            Не бих лепил спойлери, които не са заводски за бройката ми.
                            145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                            www.ClassicCar-bg.com

                            Comment


                            • #15
                              Фейсбука си е фейсбук, но и форума си е форум.
                              Заслужава си да го ъпдейтнем с някоя снимка!
                              Откакто келешите се отляха в неангажиращите социални мрежи, форума май по-спокоен стана. Почти ретро вече... хаха



                              Last edited by Speeder; d.m.y г., 11:11.
                              145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                              www.ClassicCar-bg.com

                              Comment

                              Working...
                              X